ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD

OŠ. HJ. C.4.1. Učenik izdvaja važne podatke koristeći se različitim izvorima primjerenima dobi.

 

RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

    • prepoznaje moguće izvore podataka i informacija: stručnjaci ili drugi pojedinci, školske ili narodne/gradske knjižnice, internet
    • dolazi do podataka kombinirajući različite izvore
    • prepoznaje, preuzima, pregledava i objašnjava materijale sa školske mrežne stranice
    • upotrebljava podatke u različite svrhe: proširuje sadržaje učenja, priprema se za pisanje i govorenje

ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI "DOBAR" NA KRAJU RAZREDA

pregledava i pronalazi izvore podataka i izdvaja nekoliko važnih podataka prema uputi


ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD

OŠ. HJ. C.4.2. Učenik razlikuje elektroničke medije primjerene dobi i interesima učenika.

 

RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

    • razlikuje televiziju, radio, internet
    • gleda emisije za djecu i razgovara o njima
    • objašnjava razliku između novinskih priloga na televiziji i radiju (primjerice, intervju)
    • pristupa društvenim mrežama uz vođenje i usmjeravanje te pretražuje mrežne portale za djecu
    • gleda animirane, dokumentarne i igrane filmove i filmove dječjega filmskog stvaralaštva tematski i sadržajno primjerene recepcijskim i spoznajnim mogućnostima
    • zamjećuje sličnosti i razlike između književnoga djela, kazališne predstave ili filma nastalih prema književnome djelu

ODGOJNO OBRAZOVNI ISHODI NA RAZINI USVOJENOSTI "DOBAR" NA KRAJU RAZREDA

razlikuje različite vrste medija i izabire medijski sadržaj prema vlastitom interesu.


ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD

OŠ. HJ. C.4.3. Učenik razlikuje i opisuje kulturne događaje koje posjećuje i iskazuje svoje mišljenje o njima.

 

RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

    • posjećuje i sudjeluje u kulturnim događajima (likovnima, glazbenim, znanstveno-popularnim)
    • razgovara sa sudionicima tijekom i nakon kulturnoga događaja
    • izdvaja što mu se sviđa ili ne sviđa u vezi s kulturnim događajem
    • izražava svoj doživljaj kulturnoga događaja crtežom, slikom, govorom ili kratkim tekstom
    • izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon posjeta kulturnom događaju

SADRŽAJ

kazališne predstave za djecu, likovne izložbe, izložbe u muzejima primjerene uzrastu i interesima učenika, susreti s književnicima i ilustratorima u školi ili narodnim (gradskim, mjesnim) knjižnicama, dječji književni, filmski, obrazovni, tradicijski festivali, kulturni projekti namijenjeni djeci.


PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

Ishodom se potiče osobni razvoj te aktivno uključivanje učenika u kulturni i društveni život zajednice.