ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. HJ. C.4.1. Učenik izdvaja važne podatke koristeći se različitim izvorima primjerenima dobi.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
-
- prepoznaje moguće izvore podataka i informacija: stručnjaci ili drugi pojedinci, školske ili narodne/gradske knjižnice, internet
- dolazi do podataka kombinirajući različite izvore
- prepoznaje, preuzima, pregledava i objašnjava materijale sa školske mrežne stranice
- upotrebljava podatke u različite svrhe: proširuje sadržaje učenja, priprema se za pisanje i govorenje
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI "DOBAR" NA KRAJU RAZREDA
pregledava i pronalazi izvore podataka i izdvaja nekoliko važnih podataka prema uputi
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. HJ. C.4.2. Učenik razlikuje elektroničke medije primjerene dobi i interesima učenika.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
-
- razlikuje televiziju, radio, internet
- gleda emisije za djecu i razgovara o njima
- objašnjava razliku između novinskih priloga na televiziji i radiju (primjerice, intervju)
- pristupa društvenim mrežama uz vođenje i usmjeravanje te pretražuje mrežne portale za djecu
- gleda animirane, dokumentarne i igrane filmove i filmove dječjega filmskog stvaralaštva tematski i sadržajno primjerene recepcijskim i spoznajnim mogućnostima
- zamjećuje sličnosti i razlike između književnoga djela, kazališne predstave ili filma nastalih prema književnome djelu
ODGOJNO OBRAZOVNI ISHODI NA RAZINI USVOJENOSTI "DOBAR" NA KRAJU RAZREDA
razlikuje različite vrste medija i izabire medijski sadržaj prema vlastitom interesu.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. HJ. C.4.3. Učenik razlikuje i opisuje kulturne događaje koje posjećuje i iskazuje svoje mišljenje o njima.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
-
- posjećuje i sudjeluje u kulturnim događajima (likovnima, glazbenim, znanstveno-popularnim)
- razgovara sa sudionicima tijekom i nakon kulturnoga događaja
- izdvaja što mu se sviđa ili ne sviđa u vezi s kulturnim događajem
- izražava svoj doživljaj kulturnoga događaja crtežom, slikom, govorom ili kratkim tekstom
- izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon posjeta kulturnom događaju
SADRŽAJ
kazališne predstave za djecu, likovne izložbe, izložbe u muzejima primjerene uzrastu i interesima učenika, susreti s književnicima i ilustratorima u školi ili narodnim (gradskim, mjesnim) knjižnicama, dječji književni, filmski, obrazovni, tradicijski festivali, kulturni projekti namijenjeni djeci.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Ishodom se potiče osobni razvoj te aktivno uključivanje učenika u kulturni i društveni život zajednice.