ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
PID. OŠ. D.1.1. Učenik objašnjava na temelju vlastitih iskustava važnost energije u svakodnevnome životu i opasnosti s kojima se može susresti pri korištenju te navodi mjere opreza.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Opisuje uređaje iz svakodnevnoga života i njihovu svrhu. Prepoznaje i opisuje opasnosti koje se mogu javiti pri uporabi uređaja. Razvija naviku isključivanja uređaja kad se ne koristi njime, brine se o čišćenju i čuvanju svojih uređaja te je svjestan štetnosti dugotrajne i nepravilne upotrebe tehnologije.
RAZINE USVOJENOSTI
ZADOVOLJAVAJUĆA
-
- Imenuje i uz pomoć opisuje uređaje, navodi čemu služe, opaža što ih pokreće te opisuje sigurnu uporabu i postupke u slučaju opasnosti.
DOBRA
-
- Opisuje na temelju vlastitih iskustava važnost energije u svakodnevnome životu, navodi uređaje ili predmete kojima se koristi, opaža što ih pokreće te opisuje sigurnu uporabu i postupke u slučaju opasnosti.
VRLO DOBRA
-
- Uz pomoć objašnjava važnost energije u svakodnevnome životu i opisuje sigurnu uporabu i postupke u slučaju opasnosti.
IZNIMNA
-
- Objašnjava na temelju vlastitih iskustava važnost energije u svakodnevnome životu, sigurnu uporabu i postupke u slučaju opasnosti.
SADRŽAJ
Opisuje i razvrstava uređaje s kojima se susreće u svakodnevnome životu (računalo, kućanski aparati, mobitel, igračke i sl.) prema sličnostima i razlikama i prepoznaje one kojima je za rad potrebna električna energija (npr. upotreba IKT-a, obrazovnih računalnih igara).
PREPORUKE ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Prema mogućnostima pokazuje uporabu uređaja iz svakodnevnoga života te postupke u slučaju opasnosti.