ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. HJ. C.3.1. Učenik pronalazi podatke koristeći se različitim izvorima primjerenima dobi učenika.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
-
- prepoznaje različite izvore informacija: digitalni udžbenici, tekstovi u zabavno-obrazovnim časopisima i knjigama za djecu te na obrazovnim mrežnim stranicama
- pronalazi i kombinira podatke iz različitih izvora primjerenih dobi
- izdvaja važne podatke iz teksta i razvrstava ih prema uputi, te prenosi tekst u druge oblike ili medije
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI "DOBAR" NA KRAJU RAZREDA
prima poruku iz različitih medija, uključuje nove informacije i izdvaja važne podatke te ih oblikuje u novi medijski sadržaj.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. HJ. C.3.2. Učenik razlikuje tiskane publikacije primjerene dobi i interesima.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
-
- razlikuje knjige, udžbenike, časopise, plakate, strip, brošure, reklamne letke
- samostalno i redovito čita tekstove u književnim i zabavno-obrazovnim časopisima za djecu i iskazuje mišljenje o njima
- čita stripove i razlikuje ih od ostalih tiskanih medijskih tekstova
- stvara kroz igru vlastite uratke potaknute određenim medijskim sadržajem
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI "DOBAR" NA KRAJU RAZREDA
nabraja tiskane medije i razlikuje sadržaje u njima.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. HJ. C.3.3. Učenik razlikuje kulturne događaje koje posjećuje i iskazuje svoje mišljenje o njima.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
-
- posjećuje kulturne događaje i sudjeluje u njima
- iskazuje svoje mišljenje o kulturnome događaju (atmosferi, raspoloženju)
- razgovara s ostalim učenicima nakon kulturnoga događaja
- izdvaja što mu se sviđa ili ne sviđa u vezi s kulturnim događajem
- izražava svoj doživljaj kulturnoga događaja crtežom, slikom, govorom ili kratkim tekstom
SADRŽAJ
kulturni sadržaji: kazališne predstave za djecu, likovne izložbe, izložbe u muzejima primjerene uzrastu i interesima učenika, susreti s književnicima i ilustratorima u školi ili narodnim (gradskim, mjesnim) knjižnicama, dječji književni, filmski, obrazovni, tradicijski festivali, kulturni projekti namijenjeni djeci, hrvatska kulturna i prirodna baština na svjetskoj razini (spomenici pod zaštitom UNESCO-a i nematerijalna svjetska baština u Hrvatskoj – narodni običaji i uratci).
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Ishodom se potiče osobni razvoj te aktivno uključivanje učenika u kulturni i društveni život zajednice.