ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. A.3.1. Usavršava prirodne načine gibanja.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Izvodi prilagođene prirodne načine gibanja temeljnih struktura.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Izvodi prirodne načine gibanja uz mala odstupanja od standardne izvedbe motoričkog zadatka.
SADRŽAJ
Prirodni načini gibanja u skladu s razvojnim obilježjima učenika.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Sadržaje odrediti u skladu s razvojnim obilježjima učenika i uvjetima rada.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. A.3.2. Igra i razlikuje elementarne igre prema složenosti.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Razlikuje vrste elementarnih igara prema složenosti.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Sudjeluje u elementarnim igrama.
SADRŽAJ
Elementarne igre.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Koristiti raznolike elementarne igre.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. A.3.3.Izvodi ritmičke i plesne strukture.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Prepoznaje i izvodi ritmičke i plesne strukture.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Izvodi jednostavne ritmičke i plesne strukture povezujući naučene elemente u cjelinu.
SADRŽAJ
narodni plesovi zavičajnog područja, dječji plesovi, ritmičke strukture.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Aktivnost usmjeriti na usvajanje temeljne jednostavne strukture plesa i jednostavne koreografije.