ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. D.3.1. Koristi osnovne kineziološke aktivnosti na otvorenim vježbalištima.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Sudjeluje u tjelesnim aktivnostima na otvorenom ovisno o posebnostima zavičaja.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Izvodi osnovne kineziološke aktivnosti na početnoj razini.
SADRŽAJ
Tjelesna aktivnost u prirodi:
pješačke ture, orijentacijsko hodanje i trčanje, trčanje, tradicijske igre, aktivnosti u vodi, igre na snijegu...
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Aktivnosti usmjeriti na kineziološke aktivnosti na otvorenom s naglaskom na podizanju ekološke svijesti učenika.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. D.3.2. Izvodi raznovrsne vježbe u svrhu poboljšanja sustava za kretanje.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Usavršava jednostavne vježbe za poboljšanje sustava za kretanje.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Izvodi vježbe za poboljšanje sustava za kretanje.
SADRŽAJ
Jednostavne vježbe za poboljšanje sustava za kretanje.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Vježbe birati prema utjecaju na sustav za kretanje.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. D.3.3.Surađuje sa suigračima i poštuje pravila igre.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Surađuje tijekom igre i prihvaća pravila igre.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Surađuje u igri i slijedi ih uz manja odstupanja.
SADRŽAJ
elementarne igre.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Poticati na suradnju i pridržavanje pravila tijekom igre.