ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. B.4.1. Sudjeluje u provjeravanju morfoloških obilježja, motoričkih i funkcionalnih sposobnosti te obilježja pravilnoga tjelesnog držanja.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Prepoznaje morfološke značajke, motoričke i funkcionalne sposobnosti i obilježja pravilnoga tjelesnog držanja.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Usavršava osnovno znanje o provedbi provjeravanja.
SADRŽAJ
provjeravanje morfoloških obilježja, motoričkih i funkcionalnih sposobnosti te obilježja pravilnoga tjelesnog držanja.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODOGJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Aktivnosti usmjeriti na praćenje morfoloških obilježja, motoričkih i funkcionalnih sposobnosti te obilježja pravilnoga tjelesnog držanja.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. B.4.2. Izvodi primjerene vježbe za razvoj motoričkih i funkcionalnih sposobnosti.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Izvodi primjerene vježbe za razvoj motoričkih i funkcionalnih sposobnosti, vježbe pokretljivosti zglobova i stabilnosti trupa.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Izvodi primjerene vježbe za razvoj motoričkih i funkcionalnih sposobnosti na temelju uputa.
SADRŽAJ
Jednostavne motoričke vježbe koje utječu na motoričke i funkcionalne sposobnosti.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA
Vježbe izabrati prema utjecaju na morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti.