ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. A. D 4.1.Izvodi naprednije kineziološke motoričke aktivnosti na otvorenom.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Sudjeluje u tjelesnim aktivnostima na otvorenom ovisno o posebnostima zavičaja.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Izvodi poznate kineziološke motoričke aktivnosti na naprednoj razini.
SADRŽAJ
Tjelesne aktivnosti na otvorenom u skladu s uvjetima i formalnim kompetencijama učitelja.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Usmjeriti se na kineziološku aktivnost na otvorenom s naglaskom na podizanje ekološke svijesti učenika.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. D.4.2. Izvodi vježbe za aktivaciju sustava za kretanje.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Koristi se vježbama za aktivaciju sustava za kretanje (vježbe aktivacije trupa, uspostave pravilnog obrasca disanja te aktivacije mišića gornjih i donjih udova).
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Izvodi složenije vježbe za aktivaciju sustava za kretanje na nižoj razini.
SADRŽAJ
Kineziterapijske vježbe za aktivaciju sustava za kretanje (vježbe aktivacije trupa, pravilnog obrasca disanja, zatim mišića gornjih i donjih udova).
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Vježbe birati u skladu s razvojnim obilježjima učenika.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. D.4.3. Priprema i skrbi o sportskom vježbalištu.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Sudjeluje u akcijama uređenja sportskog vježbališta.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Pokazuje odgovornost za održavanje sportskog vježbališta.
SADRŽAJ
uređenje i održavanje otvorenih i zatvorenih sportskih vježbališta.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Organizirati uređenje vježbališta.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. D.4.4. Primjenjuje pravila raznovrsnih sportova.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Surađuje tijekom igre i primjenjuje pravila iz raznovrsnih grupacija sportova.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Surađuje u igri i primjenjuje pravila iz raznovrsnih grupacija sportova uz manja odstupanja.
SADRŽAJ
suradnja u skupini (fair play, čuvanje i pomaganje, socijalna inkluzija, verbalna i neverbalna komunikacija, nenasilno rješavanje sukoba, pregovaranje, posredovanje…).
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Odgojno-obrazovni ishod usmjeren je na razvoj socijalno-emocionalnih kompetencija učenika.